GGGRRRRR ben nog steeds hier ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nettie - WaarBenJij.nu GGGRRRRR ben nog steeds hier ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nettie - WaarBenJij.nu

GGGRRRRR ben nog steeds hier !

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg nettie

09 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Vrijdag 7 januari naar Den Haag om "even" (lees: een hele dag) een visum te scoren. Wat blijkt? De Ambassade van India heeft onlangs haar visumuitgifte doorgeschoven naar een visumdienst. Was gelukkig om de hoek. Maar ..... het duurt vier werkdagen voordat het visum kan worden afgehaald en vrijdag telt niet mee. Maandagochtend gaat de aanvraag naar de Indiase Ambassade en donderdagmiddag 13 januari kan het worden opgehaald. Hahahahaha .... en ons ticket is geboekt voor woensdag 12 januari. De visumdienst kan niks versnellen en geen garanties bieden dat het visum ook dinsdag wel klaar zou kunnen zijn. We hebben onze tickets dan ook maar geannuleerd.
De nieuwe vertrektijd is nu: zondag 16 januari via Doha (Qatar) naar Chennai !

• 09 Januari 2011 - 16:29

Jan:

Ja, wat moet je daar van zeggen? Blij dat je nog een paar dagen kan werken en thuis bent, 't is gelukkig alleen maar verschoven, maar gaat wél gewoon dóór, nu maar hopen dat ze het juiste adres enzo gebruiken en ook weten te vinden. Nu kun je nog meer energie opsparen om daar te gebruiken !!!!!!!!!!!!!

• 09 Januari 2011 - 17:06

Anamika:

Han, als je dit leest........DIT IS INDIA!!! Wen er maar alvast aan, dat valt het straks wat mee!
    Blij dat het toch allemaal goed gaat komen.
    Tot in India!