Opnieuw naar India ! Naar JET ! - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van nettie - WaarBenJij.nu Opnieuw naar India ! Naar JET ! - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van nettie - WaarBenJij.nu

Opnieuw naar India ! Naar JET !

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg nettie

20 December 2010 | Nederland, Son en Breugel

Tussen 2008 en 2011 is er veel gebeurd op JET in Nainar Palayam. Met de opbrengst van veel acties in Nederland hebben we er grond kunnen kopen. Daarop zijn inmiddels vier lokalen gebouwd en is men bezig een deel van de grond gereed te maken voor vee en groenten. Ik wil heel graag zien hoe het met de mensen/kinderen gaat nu.

• 20 December 2010 - 09:23

Anita:

Je gaat weer ???? Fantastisch !!!!! Wist niet dat je weer plannen had. Wat een heerlijk vooruitzicht.
    En weer een reisverslag.
    We zullen het weer volgen,
    Liefs
    Anita

• 29 December 2010 - 11:44

Sonja:

Heel veel plezier alvast Nettie en een fijne vlucht gewenst! Ga je zeker in de gaten houden. Hopelijk gaat het goed met de mensen die je daar al eerder hebt ontmoet. Succes met inpakken en vergeet de Crocs niet!!! Niet mooi, maar super handig ;-)
    liefs Sonja

• 05 Januari 2011 - 23:40

Han:

Ik ben benieuwd wat we daar aantreffen.