Naar Nainar Palayam - Reisverslag uit New Delhi, India van nettie - WaarBenJij.nu Naar Nainar Palayam - Reisverslag uit New Delhi, India van nettie - WaarBenJij.nu

Naar Nainar Palayam

Door: Nettie

Blijf op de hoogte en volg nettie

18 Januari 2011 | India, New Delhi

Dinsdag heel vroeg op om de zonsopgang te pakken boven de zee; is niet gelukt vanwege het wazige wolkendek. Maar was wel heel bizar om over het strand te stappen tussen de mensen die er liggen te slapen bij hun handeltje. ’s Middags de stad in, waar het wel leek op het India wat ik me herinnerde: vol, veel, druk, kleurig, geurig, toeterig, verrukkelijk. Lekker thali gegeten met mijn vingers.
’s Middags opgehaald door Annemieke, Anne en Raja. Eerst even wat gedronken, thuis bij een Indiaas vriendinnetje van Annemieke, en toen door naar Nainar Palayam. Onderweg lekke band verwisseld en gegeten. Heel laat kwamen we aan op het oude JET, maar ondanks dat stonden Josephine en Raja’s moeder klaar om Han en mij te ontvangen en ons te omhangen met een verse geurige bloemenslinger. Daarna meteen door naar het nieuwe JET en slapen.

• 23 Januari 2011 - 20:42

Jan:

Hoi Nettie, blij wat te horen van jullie. Het gaat helemaal goed lees ik en had ik al begrepen, goed hoor. Succes nog deze week en geniet van het India dat geurt, kleurt, zeurt en meurt. Groeten aan allemaal, Jan

• 24 Januari 2011 - 08:16

Mo:

Geniet mam, je bent al over de helft!
    Hopelijk lukken jullie foto's en films, zodat we jullie met een mooi resultaat op komen halen!
    Enjoyyyyyyyy.
    X

• 24 Januari 2011 - 21:26

Mo:

He, dat klopt dus mooi niet he in jouw profiel: Nederland, Nainar Palayam...

Nainar Palayam ligt echt wel in India jonguh!

X

• 26 Januari 2011 - 14:52

Yollie:

Ha sNEtje, how's life??
    Je lijkt tattoo Ben wel, (The Voice of Holland) met die versieringen op je had, leuk zeg! Waren de kindjes blij je te zien. Volgens mij ben jij een echte Moeder Theresa die zich vol overgave stort op dit mooie project. Nog heel veel plezier, geniet er nog een paar dagen van en kom heelhuids terug!
    Lieve groetjes, Yollie van Mollie.

• 26 Januari 2011 - 14:54

Mirke Van Patje:

Hoi Nettie, leuk dat je weer lekker in het voor jou zo belangrijke en mooie India bent. Zo te zien heb je het erg naar je zin, geniet er nog maar even lekker van en hoop nog mooie verhalen van je te horen als je terug bent in Olland.

Genieten he........Mir en Pat