Het "nieuwe" JET is fantastisch - Reisverslag uit New Delhi, India van nettie - WaarBenJij.nu Het "nieuwe" JET is fantastisch - Reisverslag uit New Delhi, India van nettie - WaarBenJij.nu

Het "nieuwe" JET is fantastisch

Door: Nettie

Blijf op de hoogte en volg nettie

19 Januari 2011 | India, New Delhi

Sinds mijn vorige bezoek (in 2008) is er veel gebeurd op JET. Natuurlijk was ik steeds op de hoogte van wat er aangekocht, gebouwd en aangepast werd. Ik heb ook foto’s gezien natuurlijk. Maar nu ik er echt zelf sta, ben ik behoorlijk onder de indruk van wat er gebouwd is, van het land en van de dieren die er rondlopen. Maar vooral ook van de kinderen en hoe ze daar samen leven en leren.
Het gebouw met de vier lokalen ziet er heel vrolijk uit met de schilderingen van de kinderen erop. Het wordt nog leuker want er komen nog meer schilderingen op de veranda en deze weken staan in het teken van het mozaïeken van bankjes. Daarnaast zijn er inmiddels twee toiletgebouwtjes, een koeienstal, kippenhuis en een keukengebouwtje. Omdat het jongens- en meisjesverblijven nog niet gebouwd zijn slapen de kinderen ’s nachts in de lokalen waar ze overdag les krijgen.
Als wij er aankomen gaat net de school weer beginnen na de Pongal feesten. Han en ik hebben niks van dat feest meegekregen in Nainar Palayam omdat we toen net pas in Chennai waren aangekomen. Annemieke en Anne wel, die waren erbij. Op www.anamika.waarbenjij.nu staan foto’s van het Pongal feest in het dorp.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

nettie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 34907

Voorgaande reizen:

16 Januari 2011 - 30 Januari 2011

Opnieuw naar India ! Naar JET !

11 Januari 2008 - 03 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: