Aankomstfeest - Reisverslag uit New Delhi, India van nettie - WaarBenJij.nu Aankomstfeest - Reisverslag uit New Delhi, India van nettie - WaarBenJij.nu

Aankomstfeest

Door: Nettie

Blijf op de hoogte en volg nettie

16 Januari 2011 | India, New Delhi

Zondag om twee uur in de ochtend onderweg naar Brussel heeft groot voordeel: is helemaal niet druk. We waren al voor de dames van de incheckbalie aanwezig. Bakje koffie nog met Margot en Hennie en toen door. Verder de hele dag druk met overstappen, boarden, vliegtuig hangen. We hadden wind mee want we landden ongeveer twintig minuten te vroeg in Chennai. John Peter (broer van Josephine) haalde ons op, regelde hotel en fungeerde tevens als gids in Chennai. Na een slaapje de stad in om te kijken en te filmen. Han vindt het behoorlijk druk, ik vind het ontzettend rustig, vanwege Pongal is er weinig bedrijvigheid. ’s Avonds naar het strand waar duizenden mensen kleurig op hun achterste op het strand zaten. Onder het genot van kopje hete ginger coffee genoten van optreden van traditionele dansers en zangers. Speciaal voor ons of toch voor slotviering van de PONGAL feesten?