Yes .... ons visum is binnen. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nettie - WaarBenJij.nu Yes .... ons visum is binnen. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nettie - WaarBenJij.nu

Yes .... ons visum is binnen.

Door: Nettie

Blijf op de hoogte en volg nettie

13 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Een beetje heb ik toch wel in mijn piepzak gezeten. Maar nu durf ik echt voluit te verlangen naar zondagochtend als we - via Londen en Doha - naar Chennai gaan vliegen. Vanmiddag heeft Han onze paspoorten opgehaald in Den Haag en er zit nu een heus visum in, eindelijk. Morgenavond mijn paperassen bij elkaar stoppen, vrijdagavond tassen pakken, zaterdag een beetje rondrommelen, afscheid nemen en dan 's nachts naar Brussel. We vliegen om 07.00 uur.

  • 14 Januari 2011 - 13:54

    Corry:

    Netty
    `n hele goede reis en doe Annemieke de groetjes
    groetjes Corry

  • 15 Januari 2011 - 09:03

    Noor:

    Hey Nettie,

    Leuk! Ik ga je volgen alsof ik in je rug- broek- of jurkzakje zit. Het zal vast weer een onvergetelijke reis worden. Vergeet je tandenborstel niet!

    Liefs,
    Noor

  • 15 Januari 2011 - 11:47

    Jan:

    Hoi Nettie,
    Niets staat een mooie reis in de weg, nu nog alles meenemen en dan alleen maar genieten, hele goede reis en een fantastische tijd in India, veel groeten daar, Jan

  • 15 Januari 2011 - 15:16

    Jaap Abbink:

    Hoi Netty, ik wens je een goede reis en zal je in de gaten houden! JAAP

  • 16 Januari 2011 - 09:02

    Dick Nolte :

    Hoi Nettie,
    Ik wens je een goede reis toe.
    Het is toeval, maar ik reis dinsdag ochtend naar New Delhi...
    Zoals je weet spant de rotary zich al jaren in om de polio de wereld uit te helpen. Dit jaar gaan we met een grote groep uit Son meehelpen met vaccineren tegen polio. Er worden rond 23 januari, let op: door een miljoen vrijwilligers!! Ruim 150 miljoen kinderen gevaccineerd!
    Wij mogen dit ondersteunen.groeten Dick We blijven je volgen!!

  • 18 Januari 2011 - 11:46

    Dineke:

    Hey Nettie,

    Ik hoop dat je een prettige vliegreis gehad hebt en veilig bent aangekomen?!
    Ik wens je een fantastische tijd in India!

    Groetjes, Dineke

  • 19 Januari 2011 - 17:40

    Toon En Rozalien:

    Hoi Nettie

    Wensen jou een fijne tijd geniet ervan.
    Kijken al uit naar je foto`s.

    Liefs
    Toon en Rozalien

  • 23 Januari 2011 - 02:52

    Marianne :

    Na een gecompliceerde aanloop uiteindelijk toch ter plekke...
    Heel veel succes met jouw project.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

nettie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 34940

Voorgaande reizen:

16 Januari 2011 - 30 Januari 2011

Opnieuw naar India ! Naar JET !

11 Januari 2008 - 03 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: