Honderdduizendmiljoenmiljard indrukken - Reisverslag uit Trichy, India van nettie - WaarBenJij.nu Honderdduizendmiljoenmiljard indrukken - Reisverslag uit Trichy, India van nettie - WaarBenJij.nu

Honderdduizendmiljoenmiljard indrukken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg nettie

16 Januari 2008 | India, Trichy

Het klopt allemaal! Geuren: VEEL, kleuren: VEEL, brommertjes: VEEL, mensen: VEEL, getoeter: VEEL, chaos: VEEL. Meteen al 's nachts aankomen in Chennai is VEEL. Met z'n zeshonderden stromen we uit het vliegtuig. De afhalers (ook Raja van Shoestring) staan allemaal buiten op de stoep langs de kant van de weg. Het voelt als een erehaag van honderden bruine koppies. Guide Raja had me zo gevonden. Een van de 20 blanken, :-) lekker makkelijk. De andere drie leden van ons reisgezelschap (Ruud, Rob & Ginny) waren al in het busje. Tussen VEEL riksjas scheuren we naar het hotel voor een korte nacht. We krijgen als "welkom in India" een bloemenslinger van Raja Guru.
De volgende dag met ons "eigen" busje naar Pondicherry (=Pudu). We kunnen lekker breed zitten met ons viertjes in een bus voor tien. Het is mooi groen hier: rijstvelden, kokospalmen, bananenbomen. Onderweg hebben we een kleine, intieme tempel bezocht. Jammergenoeg mochten we niet in het binnenste als niet-Hindu's. Jan was vandaag (zaterdag) al in Boys Home in Pudu. Daarom heb ik besloten niet de eerste nacht in Hotel Corbelli te blijven maar meteen op Boys Home te gaan slapen. Wel hebben we met zijn vieren samen in de buurt gedineerd. Lekker meteen op zijn Indiaas kliederen met je vingers.
Doeg, tot zo.

• 16 Januari 2008 - 11:02

Anita:

Hoi Nettie,
    Wat leuk om je eerste ervaringen te lezen !! Wat zul je genieten !
    Ik blijf de rest van je verhalen volgen.
    Veel liefs
    Anita

• 16 Januari 2008 - 20:39

Rob En Jeanny:

Hoi Nettie, bedankt voor jouw mailtje. Je bent er! En we kunnen je volgen. Heel leuk! Wij wensen jou heel veel reisplezier. Liefs Rob en Jeanny