veiling en boeking - Reisverslag uit Breugel, Nederland van nettie - WaarBenJij.nu veiling en boeking - Reisverslag uit Breugel, Nederland van nettie - WaarBenJij.nu

veiling en boeking

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg nettie

08 November 2007 | Nederland, Breugel

De "Kunst voor Kindia" veiling was een enorm succes! 19.240 euro opbrengst: nooit gedroomd dat het zoveel kon worden. Het heeft een paar dagen geduurd voordat ik weer met beide benen op de grond stond.
Eind november vertrekt Annemieke naar India, eind december gaat Jan en ik heb inmiddels ook mijn reis geboekt: via Shoestring. Op 12 januari vlieg ik naar Chennai, spijbel een weekje van Shoestring om onze projecten te leren kennen, en trek dan weer verder als toerist. Ik heb een visum en een tas vol rare pillen en spuiten ingeslagen. En ik lees me scheel om me voor te bereiden op wat me te wachten staat. Het is nog steeds heel onwerkelijk allemaal en heel opwindend.

  • 28 November 2007 - 22:56

    Truus:

    Nu Annemieke vertrokken is komt het voor jou toch ook allemaal heel dichtbij. En wat je te wachten staat...., je kunt proberen het je voor te stellen, maar dat is bijna onmogelijk. Hoewel, je hebt natuurlijk mijn reisverslag gelezen !!!
    Je leert India pas echt kennen als je het ruikt !!
    Nettie geniet nog van je voorbereidingen, want het is allemaal voorbij voordat je het in de gaten hebt.
    Ik weet echter zeker, je maakt kennis met een prachtig land, mooie mensen, rare gewoontes (wen maar vast aan het idee dat de mensen er nee lijken te schudden als ze ja bedoelen !!!)en schatten van kinderen.

  • 10 December 2007 - 00:59

    Jan Van Diepen:

    hoi Snettie, om te bewijzen dat ik nu wel je mail kan lezen !!! En dat nog wel uit een derde rangs ( of nog meer rangser) hotel in Esteli, Nicaragua. De eerste stappen in mijn kamertje waren meteen vol op een mega sprinkhaan die daar dood lag te gaan. Ik kan vast wennen aan india hier maar vind het wel moeilijk na het goede hotel waar we gisteren waren.
    Nicaragua is groen en mooi en arm en het is me nog niet echt opgevallen dat hier 70% van de bevolking vrouw is.
    Groeten en een fijne week.

  • 18 December 2007 - 08:35

    Rob:

    He Snettie, Heb me op jouw nieuwe site aangemeld! Berichten uit Breugel geloof ik wel, ben benieuwd naar je ervaringen straks in India. Succes met de voorbereidingen.

  • 27 December 2007 - 18:37

    Corry:

    Hoi Nettie
    Goede reis en veel plezier in India
    groetjes Corry

  • 28 December 2007 - 09:17

    Jan:

    he sNettie, ben nu bezig met pakken, heb veel te veel en vergeet waarschijnlijk net zo veel. Jij alvast een goede start in het nieuwe jaar met de jouwen en good luck met de voorbereidingen en goede reis snatuurlijk. See you there

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breugel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

Al lang weer thuis

30 Januari 2008

Mahabalipuram Oostkust

28 Januari 2008

Naar de kust

28 Januari 2008

Speciaal niet voor allemaal

26 Januari 2008

Van Tamil Nadu naar Kerala
nettie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 34950

Voorgaande reizen:

16 Januari 2011 - 30 Januari 2011

Opnieuw naar India ! Naar JET !

11 Januari 2008 - 03 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: