Voorbereidingen gestart - Reisverslag uit Breugel, Nederland van nettie - WaarBenJij.nu Voorbereidingen gestart - Reisverslag uit Breugel, Nederland van nettie - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen gestart

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg nettie

27 Juli 2007 | Nederland, Breugel

Laat ik maar beginnen met dit dagboek als echte start. Ben al weken bezig om de beste reis in de juiste periode te zoeken. Het moet natuurlijk starten bij de projecten die we steunen in Zuid-India (kijk naar www.kindia.nl). Daarna wil ik graag rondtoeren langs de mooiste plaatsen daar "in de buurt". Dit weekend maak ik mijn definitieve keuze en ga ik boeken.

  • 10 Augustus 2007 - 11:01

    Annemieke:

    Vanakam!

    Dat gaat me een mooie en indrukwekkende reis worden! Ten eerste laat ik jou kennismaken met de liefste kids uit India en jouw rondreis daarna wordt ook super!
    Aftellen maar.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breugel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

Al lang weer thuis

30 Januari 2008

Mahabalipuram Oostkust

28 Januari 2008

Naar de kust

28 Januari 2008

Speciaal niet voor allemaal

26 Januari 2008

Van Tamil Nadu naar Kerala
nettie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 34946

Voorgaande reizen:

16 Januari 2011 - 30 Januari 2011

Opnieuw naar India ! Naar JET !

11 Januari 2008 - 03 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: